عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی
سلام
محمدفیروزیان هستم کارشناس تجارت الکترونیک( I T ).
امیدوارم مطالب مورداستفاده و مفیدباشد.
نظرات پیشنهادات شما قطعا زمینه ساز پیشرفت بیشترخواهد بود.منتظرنظرات ،پیشنهاد و یا انتقادات شما همیشه هستم.

درباکس ذیل نیز می توانیداین وبلاگ را دنبال کنیدتا ازآخرین بروزرسانی مطلع شوید.

پایدارباشید


 تا به‌حال در بسیاری از مواقع برای همه ما پیش آمده است که هنگام کارکردن با اینترنت بی‌سیم، به‌صورت ناگهانی با افت فاحش سرعت روبرو می‌شویم، این مشکل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد ولی یکی از مهم‌ترین دلایل آن را می‌توان استفاده اینترنت توسط افراد دیگر دانست.

در این میان ممکن است افراد دیگری که به ‌اینترنت شما دست‌رسی پیدا کرده‌اند، این کار را به‌صورت غیرقانونی انجام داده‌اند ولی از کجا می‌توان فهمید که کسی به اینترنت شما متصل شده است یا خیر؟

برای این کار کافی است تا از نرم‌افزارهای ویژه این کار استفاده کنید که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود برای انجام این کار، برنامه‌ای به نام Who’s On My Wifi است، این برنامه می‌تواند به‌ سادگی به شما نشان بدهد که چند دستگاه به شبکه وای‌فای شما متصل هستند و به حتی آدرس آی‌پی اتصال آن‌ها را نیز به شما ارائه خواهد کرد. به این‌ ترتیب می‌توانید با خیال راحت در هر لحظه‌ای متوجه وجود یک کاربر اضافی بر روی شبکه خود شوید و جلوی دست‌رسی او را بگیرید.

با کمک این نرم‌افزار می‌توانید کامپیوترهای مطمئن را شناسایی و آن‌ها را به سیستم خود معرفی کنید و در صورتی که کامپیوتری به‌جز آن‌ها به وای‌ فای شما متصل شد، این برنامه به شما هشدار امنیتی خواهد داد.

این برنامه‌ برای سیستم‌های عامل ویندوز (نسخه‌های XP، ۷، ویستا، ۸ و ویندوز سرور ۲۰۰۸)، اندروید، iOS وMacOS نیز قابل دانلود است و می‌توانید برای دانلود نسخه ویندوزی آن به وب‌سایت شرکت سازنده به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://www.whoisonmywifi.com/windows


mohammad firoozian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">