عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی
سلام
محمدفیروزیان هستم کارشناس تجارت الکترونیک( I T ).
امیدوارم مطالب مورداستفاده و مفیدباشد.
نظرات پیشنهادات شما قطعا زمینه ساز پیشرفت بیشترخواهد بود.منتظرنظرات ،پیشنهاد و یا انتقادات شما همیشه هستم.

درباکس ذیل نیز می توانیداین وبلاگ را دنبال کنیدتا ازآخرین بروزرسانی مطلع شوید.

پایدارباشید

نحوه تغییر رنگ لینک های سرچ شده قبلی در جست و جوی گوگل

هنگامی که در گوگل چیزی را سرچ می کنید می بینید که همه و یا بیشتر لینک ها با رنگ آبی هستند ، این بدان معناست که شما تا به حال وارد آن لینک یا سایت نشده اید. با یکبار کلیک کردن بر روی لینک مورد نظر بعد از اینکه شما دوباره به صفحه ی سرچ می روید خواهید دید که آن لینک به رنگ تقریبا بنفش نزدیک به رنگ آبی در می آید. این امر بخاطر نزدیکی رنگ آبی با بنفش دقت لازم دارد تا سایت قبلی را دو باره سرچ نکنیم و این زمانی است که معمولا عجله داریم وحوصله کمتری برای دقت کردن داریم .

 برای حل این موضوع بسیاری از سایت ها مشاهده شد و اکثرا راه حل را دردانلود افزونه فایرفاکس ارائه دادندکه کاری پیچیده بود. از آنجا که متعاقب آن ،راه حل خیلی ساده ای پیدا شد فکرکردم ممکن است عزیزانی باشند که این موضوع برایشان مطلوب باشد پس این روش تقدیم شما مخاطبین خوب وبلاگ عصرسبزجوانی میکنم.

نمونه تصویر

روش کار:

لطفا لینک زیررا کلیک فرمایید :

https://chrome.google.com/webstore/search/color-links

 سپس سمت راست و بالای صفحه ای که باز می شود بر روی عبارت add to chrome کلیک کرده و سپس با ظاهر شدن کادر جدید، روی کلمه Add Extensionsکلیک نمایید.

پس از این کار ،علامت بی نهایت روی صفحه تان اضافه می شود(انتهای سمت راست بالا ی صفحه) اگر بر روی آن کلیک کنید در زیر آن ،کادری که رنگ های گوناگونی است پدیدار می گردد،رنگ دلخواه را انتخاب کنید و دگمه زیر آن را به  سمت راست بکشید. کار تمام است .به تصویر زیر نگاه کنید.

mohammad firoozian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">