عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی
سلام
محمدفیروزیان هستم کارشناس تجارت الکترونیک( I T ).
امیدوارم مطالب مورداستفاده و مفیدباشد.
نظرات پیشنهادات شما قطعا زمینه ساز پیشرفت بیشترخواهد بود.منتظرنظرات ،پیشنهاد و یا انتقادات شما همیشه هستم.

درباکس ذیل نیز می توانیداین وبلاگ را دنبال کنیدتا ازآخرین بروزرسانی مطلع شوید.

پایدارباشید
مخابرات با بیش از 15 هزارمورد شکایت رکورد دار است
سرپرست سازمان تنظیم مقررات جدول تعداد شکایت های درج شده در سامانه ۱۹۵ به تفکیک اپراتورهای همراه و ثابت در خصوص کم فروشی اینترنت در سال ۹۵ را اعلام کرد واز نظارت جدی بر کم‌فروشی خدمات اینترنت در تمامی اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت خبر داد.
به گزارش مهر ، فلاح جوشقانی گفت: حدود 3.9 درصد از مجموع شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در سال ۹۵ در حوزه تلفن همراه و 8.7 درصد در حوزه ثابت و به طور میانگین در هر دو حوزه حدود ۷ درصد مربوط به ارائه خدمات اینترنت بوده و در چهار بخش تحویل ترافیک کمتر از مقدار فروخته شده، تحویل سرعت کمتر از قرارداد، گران فروشی و تعرفه خدمات در این سامانه ثبت شده است.وی با اشاره به این که تمامی شکایات ثبت شده در سامانه به صورت دقیق بررسی و پاسخ لازم ارائه شده ، افزود: با وجود این که ۷ درصد شکایت‌های ثبت شده مربوط به کم‌فروشی در خدمات اینترنت است با این حال این تعداد شکایت نیز زیاد است و باید در کنار نظارت جدی رگولاتوری، اطلاع‌رسانی کافی درباره استفاده از خدمات این حوزه و روش های جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، از سوی اپراتورها به مردم ارائه شود.سامان دهی وضعیت فروش بسته‌های اینترنتی و کم‌فروشی خدمات، تدوین نظام تعرفه‌ای مناسب برای خدمات ثابت، تدوین ضوابط لازم برای حمایت از OTTها و اپلیکیشن‌ها و سامان‌دهی دکل‌ها از اولویت‌های وزیر ارتباطات است که در دستور کار قرار گرفته است.وی از ارائه آمار شکایت های مربوط به پنج ماه سال ۹۶ در روزهای آینده خبر داد.جدول تعداد شکایت های درج شده در سامانه ۱۹۵ به تفکیک اپراتورهایی است که بیش از ۲۰ شکایت در مورد کم فروشی در خدمات اینترنت داشته‌اند.
شایان ذکر است وزیر ارتباطات به تازگی وعده داده بود به عنوان بهترین راه نظارت، اسامی شرکت‌های کم فروش اینترنتی را رسانه‌ای کندکه در همین زمینه اسامی شرکت‌هایی که شکایت اینترنتی داشته‌اند  منتشر شد.به گزارش فارس، آذری جهرمی گفته بود: «مردم از کم‌فروشی اینترنتی گلایه دارند و به همین جهت بایدسازمان تنظیم مقررات در استان‌ها نیز فعال شود و شکایت های مردم را دریافت کند. این بهترین راه نظارت است. هیچ ترسی هم از هیچ کسی نداشته باشید و ملاحظه‌ای نکنید. شکایت ها را منتشر کنید تا اصحاب رسانه آن را به مردم منتقل کنند و مردم بدانند شکایت ها کجاست و از کیست و چه کسی رعایت نمی‌کند. نمی‌شود ما مدیون مردم باشیم و مردم از ما طلب کنند و ما پاسخ گو نباشیم.»
jpgfile_19620_586404_636394590236323517.jpg
jpgfile_19620_586404_636394590237723569.jpg
 

نظرات (۲)

 داره همینطوری کم فروشی میشه!
:|
موفق باشیم با این اوضاع!

تشکر
پاسخ:
متاسفانه و بیشتر متاسف میشم چون در یک کشوراسلامی این حرکت دارد صورت میگیره
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۰۸ سایت تفریحی چفچفک
مخابرات الکی هست
پاسخ:
یعنی چی 
دو برداشت از نوشته شما می شود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">