عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی
سلام
محمدفیروزیان هستم کارشناس تجارت الکترونیک( I T ).
امیدوارم مطالب مورداستفاده و مفیدباشد.
نظرات پیشنهادات شما قطعا زمینه ساز پیشرفت بیشترخواهد بود.منتظرنظرات ،پیشنهاد و یا انتقادات شما همیشه هستم.

درباکس ذیل نیز می توانیداین وبلاگ را دنبال کنیدتا ازآخرین بروزرسانی مطلع شوید.

پایدارباشید

Samsung Presentation Cover

امروزه بیش از سه میلیارد نفر در جهان از اینترنت استفاده می کنند. با این حال سامسونگ طرح جدیدی مبنی بر ارسال هزاران میکرو ماهواره به فضا را مطرح کرد تا بتوان به وسیله آن اینترنتی با سرعت بسیار بالاتر را در اختیار افراد قرار داده و همچنین بتوان زمینه ای برای دسترسی دیگر افراد به اینترنت را فراهم کرد.

اینترنت همراه شما از آسمان:

رئیس آر اند دی ” R&D” سامسونگ “فاروق خان” ادعا کرد که تقاضا برای استفاده از داده های تلفن همراه سامسونگ تا سال ۲۰۲۰ به میزان یک زتابایت در هر ماه خواهد بود.

طبق گفته های خان: بیشتر مردم از اینترنت برای چت کردن با دوستان و خانواده، تماشای فیلم در زمان حرکت و گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند و این باعث شده است که ترافیک داده ها با نرخ بی سابقه ای رشد کند به همین دلیل نیاز به اینترنتی با سرعت بالاتر خواهیم داشت. برای رفع این نیاز سامسونگ میکرو ماهواره ها و وسایل نقلیه بدون سرنشین را طراحی کرده که با ارسال آن به مدار زمین می توان دسترسی دو سوم باقی مانده از افراد را ایجاد کرد.

نام این پروژه اینترنت موبایل آسمان است و میکرو ماهواره هایی که قرار است به فضا ارسال شوند ۵۰۰ کیلو وزن داشته و تا ارتفاع ۲۰۰۰ کیلومتری مدار زمین بالا خواهند رفت.

هزینه اینترنت فضایی:

هزینه های اولیه اینترنت فضایی پرداخت شده با اینحال سیستم پیشنهادی بسیار گران است، اگرچه که با افزایش استفاده از فن آوری ۵G این هزینه ها کاهش می یابند.

دیگر طرح های اینترنت پرتودار

دیگر غول های رسانه ای نیز طرح هایی برای اینترنت جهانی ارائه کرده اند که این طرح ها عبارت اند از قبیل: SpaceX، گوگل با بالن اینترنت خود و همچنین فیسبوک با طرح هواپیمای بدون سرنشین.

Google-Roket-SpaceX

7

facebook-internet-drone-designboom01

البته هدف تمامی این طرح ها به وجود آوردن بستری برای استفاده همگانی از اینترنت می باشد.

نظرات (۱)

Abe KuerbFeksuary 16, 2012Many thanks for an incredible submit, would examine your particular others content. thank you your thinking for this, I experienced a trifle struck by this article. Thanks again! You wanna make a good aspect. Displays the beauty through excellent info here. I do think if a greater number of people thought of it like this, they’d have got a better moment in time get the grasp ofing the difficulty.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">