عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی
سلام
محمدفیروزیان هستم کارشناس تجارت الکترونیک( I T ).
امیدوارم مطالب مورداستفاده و مفیدباشد.
نظرات پیشنهادات شما قطعا زمینه ساز پیشرفت بیشترخواهد بود.منتظرنظرات ،پیشنهاد و یا انتقادات شما همیشه هستم.

درباکس ذیل نیز می توانیداین وبلاگ را دنبال کنیدتا ازآخرین بروزرسانی مطلع شوید.

پایدارباشید
معرفی سایتی که به شما می گوید با مواد داخل یخچال خود چه غذاهایی می توانید بپزید

یکی از سوالات همیشگی خانم‌ها این است که چه غذایی درست کنند اما این تنها دغدغه غذایی نیست،مشکل اصلی این است که با مواد غذایی داخل یخچال چه غذایی می‌توان پخت؟اگر شما هم این مشکل همیشگی را دارید، باید بگویم که مثل همیشه فناوری به کمک انسان آمده و سایت و البته اپلیکیشنی به  نام«  myfridgefood.com » طراحی شده است که این سوال را برای همیشه در ذهن شما حل خواهد کرد.

در حقیقت این سایت به شما می‌گوید با موادی  که در یخچال خود دارید می‌توانید چه غذایی بپزید.کافی است وارد سایت شوید یا اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید،سپس مواد غذایی موجود در یخچال را انتخاب و  روی گزینه«  Find Recipes » کلیک کنید. این سایت تمام غذاهای بین المللی را که می‌توانید با مواد موجود بپزید به شما نشان خواهد داد.اما این تمام قابلیت سایت نیست، شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای کنار سایت وعده غذایی و نوع آن را مشخص کنید. برای مثال با مواد موجود در یخچال خود می‌خواهید یک دسر برای افراد دیابتی درست کنید،باید مواد را انتخاب و روی گزینه دسر و مناسب برای افراد دیابتی کلیک کنید. بعد از این که سایت طرز تهیه را به شما داد در کنار هر غذای پیشنهادی می‌توانید میزان کالری آن غذا را هم ببینید.چه از این بهتر  که قبل پختن هر غذایی میزان کالری آن را هم بدانید.

mohammad firoozian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">