عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی
سلام
محمدفیروزیان هستم کارشناس تجارت الکترونیک( I T ).
امیدوارم مطالب مورداستفاده و مفیدباشد.
نظرات پیشنهادات شما قطعا زمینه ساز پیشرفت بیشترخواهد بود.منتظرنظرات ،پیشنهاد و یا انتقادات شما همیشه هستم.

درباکس ذیل نیز می توانیداین وبلاگ را دنبال کنیدتا ازآخرین بروزرسانی مطلع شوید.

پایدارباشید

۳۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

چربی خون و کم خونی از بیماری های شایع است و افراد زیادی از آن رنج می برند اما با مصرف سه نوشیدنی این بیماری ها را درمان و در تابستان احساس خنکی کنید.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اسفناج حاوی میزان زیادی نیاسین، روی، پروتئین، فیبر، ویتامین A، C، E و K، تیامین، ویتامین B6، فولات، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، مس و منگنز است و به همین دلیل موادمغذی وبسیاری از ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین می کند.در ادامه چند آب میوه معرفی می کنیم که با نوشیدن آن  می توانید بدن خود را در برابر چربی خون واکسینه کنید، این نوشیدنی ها برای افرادی که کم خونی دارند نیز مفید و خون ساز است.
نوشیدنی درمان کننده کم خونی و ضد سرطان
یک فنجان انبه خرد شده
یک فنجان برگ چغندر
یک فنجان برگ اسفناج
یک عدد سیب
نصف آب لیمو
نصف فنجان آب نارگیل
کافی است آب میوه ها و سبزی ها را بگیرید و خوب مخلوط کنید و این نوشیدنى تابستانى درمان کننده کم خونى را بنوشید.
نوشیدنی تابستانی ضد سرطان و کاهنده چربی خون
یک فنجان اسفناج
یک فنجان کلم
یک عدد خیار
دو عدد ساقه کرفس
مقداری گشنیز
پنج تا 10 عدد برگ ریحان
دو عدد سیب سبز
آب سبزی و میوه ها را بگیرید و از نوشیدن این نوشیدنی تابستانی کاهنده چربى خون  لذت ببرید.
نوشیدنی تابستانی ضد سرطان و خنک کننده بدن
یک عدد خیار
یک عدد سیب سبز
یک فنجان آناناس خرد شده
یک فنجان اسفناج خرد شده
سه عدد برگ کلم
مقداری برگ نعناع
نصف آب لیمو
کافی است تا آب میوه ها و سبزی ها را بگیرید و با هم مخلوط کنید تا نوشیدنی به دست بیاید سپس از مصرف این نوشیدنی تابستانی لذت ببرید.


mohammad firoozian

امروز می خواهیم چند فیلتر شکن (Filter Breaker) به شما معرفی کنیم این فیلتر شکن ها که خدمت شما معرفی می کنیم صد در صد تضمینی هستند و کاملا رجستری شده اند و شما می توانید بدون هیچگونه شک و تردیدی از آنها استفاده کنید.

دانلود فیلتر شکن رایگان

، امروز می خواهیم چند فیلتر شکن (Filter Breaker) به شما معرفی کنیم این فیلتر شکن ها که خدمت شما معرفی می کنیم صد در صد تضمینی هستند و کاملا رجستری شده اند و شما می توانید بدون هیچگونه شک و تردیدی از آنها استفاده کنید.البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلتر شکن های تقلبی و نوظهور زیادی وجود دارند که بسیار مخرب هستند و سیستم شما را به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید نمی رسید و بجای اینکه فیلتر شکنی بکنند برای انسان فیلتر درست می کنند.

حتماً حتماً  دانلود کنید…


سعی کرده ایم چند ورژن مختلف برای شما ارائه کنیم که نهایت استفاده را ببرید

.
.
.
mohammad firoozian

نحوه برخورد در اولین ملاقات چگونه باید باشد؟

انسان به‌طور ذاتی موجودی اجتماعی است که نیاز به معاشرت با دیگران دارد و از کسانی که با آنها در ارتباط است، تأثیر زیادی می‌پذیرد. ما به واسطه‌ی قابلیت‌های ویژه‌ای نظیر ابراز هم‌دلی و اشتراک‌گذاری افکار و عقاید است که از سایر موجودات متمایز شده‌ایم و همواره به دنبال برقراری روابط عمیق و مستحکم هستیم تا بتوانیم به شناخت کامل‌تری از خودمان و دیگران برسیم، اما واقعیت این است که ایجاد ارتباط با دیگران و ادامه‌ی آن در دنیای پرمشغله‌ی امروز به سادگی امکان‌پذیر نیست. بدون شک حلقه‌ی ارتباطی هر فرد می‌تواند روی پیشرفت شغلی و کیفیت زندگی او تأثیر بگذارد. با این حال، نحوه برخورد در اولین ملاقات به‌قدری بااهمیت است که اگر در همان برخوردهای اول با هوشمندی رفتار کنید، می‌توانید علی‌رغم فرصت اندک و مشغله‌های فراوان از روابط پایدارتری برخوردار شوید و دوستی‌های عمیق‌تری را تجربه کنید.

۱. سراپا گوش باشید

نحوه برخورد در اولین ملاقات - خوب گوش کردن

وقتی کسی با شما صحبت می‌کند، خیلی مهم است که با‌دقت به گفته‌ها و جزئیاتی که در موردش حرف می‌زند، گوش کنید. یادتان باشد که با خوب گوش‌ دادن و توجه هم‌زمان به کلام و زبانِ بدن طرف مقابل، می‌توانید خیلی چیزها در مورد او را متوجه شوید. اینکه حین صحبت با کسی مدام در اینستاگرام بچرخید یا دائما با چشم‌تان در جست‌وجوی یک هم‌صحبت دیگر باشید، بسیار دور از ادب است و نشان می‌دهد که هیچ اهمیتی برای صحبت‌های طرف مقابل‌ قائل نیستید. در عوض، با مخاطب‌تان ارتباط چشمی برقرار کنید یا در وقت مناسب شما از او سؤال بپرسید. بنابراین حتی اگر فرصت اندکی برای گفت‌وگو دارید، باید سعی کنید طرف مقابل‌تان را در همین فرصت کوتاه تا حد امکان بشناسید.

۲. در اولین ملاقات تأثیر مثبتی از خود بر جای بگذارید

mohammad firoozian

تشکر با قشنگ‌ترین کلمات

وقتی همسرتان کارهای مردانه‌اش را انجام می‌دهد، پیش خودتان نگویید به وظیفه‌اش عمل کرده و نیازی به تشکر نیست. فکر نکنید مردتان به‌خاطر دست‌های قوی و توانایی‌های مردانه‌اش نیازی به شنیدن تشکر ندارد. در ازای هر قدمی که برای شما و زندگی مشترک‌تان برمی‌دارد، از او تشکر کنید.

به او بفهمانید متوجه هستید که برای شما چه کارهایی انجام می‌دهد. یک مرد هر قدر هم که قوی باشد و خود را بی‌نیاز از اینگونه جملات نشان دهد باز هم درون خود دوست دارد که توسط همسرش دیده شده و از کارها و خدماتش قدردانی شود.جملات ساده‌ای مانند: ممنون که مرا صبح‌ها تا ایستگاه می‌رسانی، متشکرم که با تمام خستگی ات خریدهای خانه را انجام می‌دهی و جملات ساده‌ای که نشان‌دهنده قدردانی شماست، برای او بسیار انرژی‌بخش خواهد بود. توانایی تشکر کردن از دیگران از چیزهایی است که به آن سفارش شده‌ایم.

*امام سجاد(ع) می‌فرمایند: «روز قیامت، خداوند متعال به بعضی از بندگانش می‌گوید: آیا شکر فلان کس را به‌جای آوردی؟ عرض می‌کند: پروردگارا! من شکر تو را به جای آوردم. خداوند می‌فرماید: چون شکر او را به جا نیاوردی شکر مرا هم به جا نیاورده‌ای!» سپس می‌فرمایند: شکرگزارترین شما در پیشگاه خدا کسی است که از نعمت‌ها و زحمات مردم بیشترین قدردانی و شکرگزاری را به عمل آورد. پس این نکته را از خانه خود شروع کنید.

ابرمرد زندگی من

یکی از نیازهای روحی مردانه که باید برآورده شود تا شما با چشمان خودتان ببینید یک مرد تا چه حد می‌تواند حمایتگر، مؤثر و دوست‌داشتنی باشد، این است که حس کند ابرمرد زندگی همسرش است. بداند در نگاه شریک زندگی‌اش تکرار نشدنی است وشما به‌عنوان همسر او اعتقاد دارید بهترین مرد دنیا در کنارتان هست.

اینکه هر آدمی مشکلاتی دارد و هیچ‌کس گل بی‌عیب نیست را همه قبول دارند اما حتما شنیده‌اید که «اگر در دیده مجنون‌نشینی/ به غیراز خوبی لیلی نبینی». مهم این است مرد زندگی‌تان بداند در نگاه شما بهترین انتخاب بوده و خواهد بود. به او بگویید که قوی و قابل اتکاست و دنیای‌تان بدون او چیز بزرگی کم دارد؛ چیزی مانند یک حامی مهربان برای تمام لحظات زندگی.

به تو افتخار می‌کنم

به همسرتان در موقعیت‌های مختلف نشان دهید که به او افتخار می‌کنید و این را نه‌تنها از دیگران مخفی نمی‌کنید بلکه با کمال میل نشان می‌دهید که بهترین مرد دنیا شریک زندگی شماست. خوب است بعضی وقت‌ها بی‌بهانه و خیلی ساده به او بگویید که به او و بودنش افتخار می‌کنید و گاهی هم دنبال موقعیت‌هایی باشید که مقابل چشم همسرتان این را به دیگران هم بگویید.

یک آقا وقتی متوجه می‌شود همسرش در مقابل دیگران از او تعریف کرده و اعتراف می‌کند زندگی در کنارش بسیار لذتبخش است، احساس غرور خواهد کرد و کسی که این حس را به او هدیه داده همیشه در دلش باقی می‌ماند. نیازی به نقش بازی‌کردن نیست، خوب به همسرتان دقت کنید، نکات زیادی دارد که می‌توانید به آنها افتخار کنید و با بیان آن، او را به سمت بهتر شدن سوق دهید.


mohammad firoozian
 
کمتر خانمی وجود دارد که از برابر ویترین‌های پر زرق و برق طلا فروشی‌ها  بگذرد و لحظه‌ای پایش سست نشود. لااقل محض نگاه کردن! طلا خریدن از آن جمله خریدهایی است که نه تنها حس عذاب وجدان ولخرجی به فرد دست نمی‌دهد، بلکه ضمن استفاده از زیورآلات به چشم یک سرمایه گذاری نیز می‌توان به آن نگریست. خرید طلا از قدیم الایام به واسطه خاصیت نقدینگی اش یک شیوه پس انداز میان زنان و حتی مردان بوده است. مادربزرگ‌هایمان که اصلا اعتقاد داشتند هر چه طلای زن بیش بامش بیشتر! اما طلا این تکه فلز گران قیمت که هر گرم و سوت آن با حساسیت تمام اندازه گیری می‌شود، بر چه اساس و فرمولی محاسبه و قیمت گذاری می‌شود؟ نکات مهم در خرید طلا و جواهرات چیست؟
عیار طلا
قبل از هر چیز مهم است راجع به عیار طلا بدانیم. عیار میزان خلوص طلا را نشان می‌دهد، روشن تر بگوییم خالص ترین نوع طلا، طلای ۲۴ عیار است که به صورت شمش موجود و نرم است به همین دلیل برای این که قابلیت ساخت زیورآلات را پیدا کند، انواع مختلفی از فلزات مانند روی، نیکل و. .. به آن اضافه می‌گردد که به همان نسبت از عیار طلا کم می‌گردد. طلای 24 عیار از 24 قسمت تشکیل شده است وقتی می‌گوییم عیار طلایی18 است یعنی از 24 قسمت طلا 18 قسمت آن طلا و 6 قسمت بقیه فلزات دیگر است. رایج ترین و معمول ترین عیار در ایران، ۱۸ است.
نشانه‌های حک شده بر طلا
حتما پشت طلاها شماره گذاری‌هایی را دیده اید، شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که این علامت‌ها  به چه معنی است؟ عدد ۷۵۰ نشانه طلا بودن قطعه و عیار 18است، بنابراین در هنگام خرید طلا به دنبال این عدد بگردید. عدد ۹۲۵ نقره و عدد ۹۰۰ نشانه پلاتین است، که در ایران عیار پلاتین از ۸۰۰ به بالاست.همچنین نشانه k طلا، علامت بیضی، نقره و علامت PT پلاتین است. علامت‌های دیگری نیز وجود دارند که ممکن است نشانه اختصار شهر یا کارگاه سازنده آن باشد.
نحوه محاسبه طلا
mohammad firoozian
روش های شکم آب کن!

شما هم حتما افراد بسیاری را دیده اید که در عین لاغری دچار چاقی شکمی هستند. اما آیا از خودتان سوال کرده اید که چرا چنین است ؟در پاسخ به این پرسش به شش دلیل می توان اشاره کرد :
مصرف برنج و نان سفید برای شام
 صبحانه نا کافی
خوردن سس‌، نوشابه‌، دلستر
نداشتن تحرک کافی
استرس زیاد
نجویدن غذا
8 روش برای آب کردن شکم:
صبح ها  کندر بجوید
دارچین با عسل میل کنید
زنجبیل با عسل مصرف کنید
چای سبز میل کنید
دم‌کرده تخم کتان بنوشید
سه روز در هفته آب کرفس میل کنید
سرکه سیب مصرف کنید
روغن زیتون را در رژیم غذایی روزانه بگنجانید
         (با مشورت پزشک)


mohammad firoozian

نکته‌ها و ترفندهای زیادی برای دیده شدن در اینستاگرام وجود دارند، از انتخاب هشتگ‌های مناسب تا همکاری با انجمن‌های اینستاگرام؛ این ترفندها تمام نشدنی به نظر می‌رسند و راه‌های زیادی هم برای افزایش تعداد لایک و فالوور وجود دارند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با تعدادی از این روش‌ها آشنا شوید.

۱- تشکیل یک انجمن

mohammad firoozian

حدود ۲۷۱ میلیون کارت بانکی برداشت در اختیار ایرانی‌هاست. اگر نوع حساب شما قرض‌الحسنه باشد بسته به بانک‌های مختلف بین دو تا ۱۰ هزار تومان باید در حساب بانکی شما بماند.

 این عدد را به ‌طور متوسط پنج هزار در نظر می‌گیریم. اگر حساب شما کوتاه مدت است حتما باقیمانده حساب شما باید ۱۰ هزار تومان باشد. اگر حساب شما جاری باشد می‌توانید تا ریال آخر موجودی حساب خودتان را برداشت کنید اما نکته اینجاست که برای بستن این حساب باید چیزی در حدود پنج هزار تومان به بانک بدهید.

کاظم دوست‌حسینی، کارشناس بانکی: به‌طور متوسط در هر حساب بانکی باید چیزی در حدود پنج هزار تومان باقی بماند. ضرب این پنج هزار تومان در ۲۷۱ میلیون کارت بانکی نشان می‌دهد که چیزی در حدود ۱۳۵۵ میلیارد تومان از پول ما نزد بانک‌هاست که امکان برداشت آن را نداریم.

او این عدد را در مقیاس نظام بانکی ناچیز می‌داند و آن را «رسوب پول» می‌خواند و معتقد است این هزینه‌ای است که باید برای نظام بانکی پرداخت کنیم زیرا به هرحال نمی‌توانیم پولمان را در خانه نگه‌داریم.

 

mohammad firoozian
به بهانه سالروز آغاز به کار نخستین تاکسی زرد جهان در نیویورک

حوالی یکی از عصرهای تابستان، بارانِ آتش کمی کندتر شده، با این همه گویی شهر درون جامه خود به اندازه کافی پخته شده است. کنار خیابان و در یک ایستگاه تاکسی، همهمه رانندگان فضا را پر کرده است. در یک گوشه، مسافرانِ منتظر و در گوشه ای دیگر تاکسی های منتظر، تشکیل صف داده اند. رانندگان در سویی با مایه گذاشتن از حنجره شان در حال پر کردن ماشین خود هستند؛ ماشینی که مسافران درونش مثل ماهی های لیز چند دقیقه ای بیشتر در کف نمی مانند و با وجود گرما و پختگی شهر، ممکن است بعد از چند دقیقه انتظار عطای سفر با تاکسی را به لقایش ببخشند.
    درون تاکسی به اندازه شهر و شاید حتی بیش از آن پخته و برافروخته شده است، برگ های زرد در کنار خیابان ریخته اند گویی پاییز، تابستان را تسخیر کرده است. چهره خسته راننده، ذهن آدم را به سالیان دور پرتاب می کند؛ دورتر از حضور پژوهای سفید و نارنجی و حتی باز هم دورتر از حضور پیکان های نارنجی رنگ. چهره راننده خسته تر از آن است که بشود جرات کردو از اوپرسیدکه درباره رویدادامروز چیزی می داندیاخیر.
    خیابان های تفتیده زیر چرخ های ماشین نیز چیزی نمی دانند، چرا که آنها هم از همان اول، تاکسی ها را به رنگ زرد دیده اند. موضوع برای دنیایی متفاوت است. این را ساختمان کلنگی در حال تخریبی که حدود صد و چند سال سن دارد، می گوید. از آن ساختمان هایی که صاحبش سالی یک دوبار فرنگ می رفته و احتمالاً داستان را از میان نقل خاطرات صاحبش شنیده و حالا بند به بند نقل می کند که: در چنین روزی به سال 1907 در نیویورک تصمیم بر آن شد تا نسل جدید تاکسی هایی را که از آلمان وارد شده بودند به رنگ زرد درآورند تا بهتر شناخته شوند؛ حرکتی که بسرعت جهانی شد.
    آفتاب غروب کرده، خیابان ها خلوت تر شده و نسیمی خنک آرام آرام شهر را در می نوردد. حتی کارگران از ادامه تخریب ساختمان کلنگی دست کشیده اند اما احتمالاً هنوز هم تاکسی های شهر راز زرد شدنشان را نمی دانند.
mohammad firoozian

نشستن و ایستادن طولانی مدت خطرات مرگباری چون ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان دارد همچنین موجب آسیب به ستون فقرات و درد کمر و گردن می شود. تغییر سبک زندگی به سمت ماشینی شدن و پشت میزنشینی باعث می شود تا کاهش تحرک و فعالیت فیزیکی افراد مسی شود وبه سلامت بدن آسیب های جدی و حتی مرگباری وارد می کند.

ایستادن طولانی مدت نیز مانند نشستن آسیب های جدی به سلامت بدن وارد می کند، از خستگی گردن، شانه درد، کمر درد تا اختلال در سیستم گردش خون،درد مفاصل، پاهای متورم و رگ های واریسی همه از مضرات ایستادن طولانی مدت است.
برای جلوگیری از آسیب های ایستادن یا ننسستن طولانی مدت باید هر 20 تا 30 دقیقه وضعیت بدن خود را تغییر دهید، استراحت کنید و خودتان را بکشید.

ایستادن

mohammad firoozian