عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی

مطالب علمی تخصصی از فناوری اطلاعات و دنیای IT *** مطالب عمومی و دانستنیهای خواندنی

عصرسبزجوانی
سلام
محمدفیروزیان هستم کارشناس تجارت الکترونیک( I T ).
امیدوارم مطالب مورداستفاده و مفیدباشد.
نظرات پیشنهادات شما قطعا زمینه ساز پیشرفت بیشترخواهد بود.منتظرنظرات ،پیشنهاد و یا انتقادات شما همیشه هستم.

درباکس ذیل نیز می توانیداین وبلاگ را دنبال کنیدتا ازآخرین بروزرسانی مطلع شوید.

پایدارباشید

۲۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است


ترفند تازه فیس‌بوک برای نفوذ به اندرویدی‌ها
فیس‌بوک نسخه سبک یا lite برنامه همراه خود برای گوشی‌های اندرویدی را عرضه کرده است.

به گزارش ایتنا از فارس، فیس‌بوک نسخه سبک یا lite برنامه همراه خود برای گوشی‌های اندرویدی را عرضه کرده که در شرایط عدم دسترسی کاربران به اینترنت پرسرعت به سادگی قابل استفاده است.

Facebook Lite میزان داده کمتری مصرف می‌کند و در شبکه‌های مخابراتی نه چندان مناسب کشورهای در حال توسعه هم قابل استفاده است.

قرار است این برنامه طی هفته‌های آینده در برخی کشورهای آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکای لاتین عرضه شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

حجم این برنامه کمتر از یک مگابایت است و لذا بارگذاری آن نیز ساده است. 

برنامه یاد شده از امکانات ساده و اصلی موجود در فیس‌بوک مانند فید اخبار، قابلیت به روزرسانی وضعیت، ارسال عکس و دریافت آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به عملکرد کاربران برخوردار است.

mohammad firoozian


توئیتر هم به دنبال ارائه خدمات خرید الکترونیک است
توئیتر که تا به حال ابزار مناسبی برای یافتن اقلام مختلف بوده، به زودی امکان خرید مستقیم را هم با افزودن یک دکمه ویژه فراهم می‌کند.

به گزارش ایتنا از فارس، این شرکت روز گذشته قابلیت تازه‌ای را به سایت توئیتر افزوده که به شرکت‌های مختلف امکان می‌دهد محصولاتشان را در صفحات اختصاصیشان در معرض دید علاقمندان قرار دهند. همچنین از این طریق می‌توان به توئیت‌ها، عکس‌ها، ویدئوها، قیمت هر کالا و ... دسترسی یافت و در صورت تمایل آن کالا را خریداری کرد.

این سرویس علاوه بر خرید کالا برای رزرو تورهای مسافرتی هم قابل استفاده است و از طریق آن می‌توان به وب سایت‌های مختلف مربوط به یک محصول هم دسترسی پیدا کرد.

خدمات مذکور فعلا برای طیف محدودی از محصولات ارائه می‌شود، اما در آینده بر تعداد آنها افزوده می‌شود. 

توئیتر خدمات تازه‌ای را برای سازماندهی و به اشتراک‌گذاری محصولات خرده‌فروشان هم عرضه کرده تا از این طریق فروش انها ساده‌تر شود.

مدیران این شرکت ارائه خدماتی از این دست را گام نخست در جهت ارائه خدمات تجارت و فروش الکترونیک دانسته‌اند و می‌گویند این خدمات در آینده گسترش می‌یابد.

mohammad firoozian

به خطر افتادن ۶۰۰ میلیون گوشی هوشمند سامسونگ با یک باگ امنیتی در صفحه‌ کلید SwiftKey

بر اساس گزارش NowSecure، اخیرا آسیب پذیری جدی در صفحه کلید SwiftKey که به صورت پیش فرض در گوشی‌های گلکسی سامسونگ قرار دارد، به وجود آمده است.

آسیب پذیری جدید SwiftKey باعث به خطر افتادن امنیت بیش از ۶۰۰ میلیون گوشی هوشمند سامسونگ شده است. شرکت امنیتی NowSecure اعلام کرده که گوشی‌هایی که در فروشگاه‌های اپل و گوگل قرار دارند شامل این آسیب پذیری نیستند. در حقیقت تنها گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ که به طور پیش فرض این کیبورد را به همراه دارد، در خطر افتاده است.

این شرکت باگ SwiftKey را سال گذشته کشف کرده و آن را در ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ به شرکت سامسونگ اطلاع داده است. سامسونگ در آن زمان بروزرسانی را برای تمام اپراتورهایی که گوشی‌های هوشمند این کمپانی را توزیع می‌کنند ارائه کرده است اما به نظر می‌رسد هنوز بسیاری از اپراتورها این بروزرسانی را برای کاربران خود منتشر نکرده‌اند. در ایالت متحده‌ی آمریکا، گوشی گلکسی S6 اپراتورهای Verizon و Sprint، گلکسی S5 اپراتور T-Mobile و گلکسی S4 مینی اپراتور AT & T هنوز بروزرسانی مذکور را دریافت نکرده‌اند.

بر اساس گزارش‌هایی که شرکت NowSecure منتشر کرده، آسیب پذیری این کیبورد می‌تواند باعث شود تا یک هکر از راه دور کنترل گوشی را به دست بگیرد و پس از آن دستورات سطح بالا را اجرا کند. خوشبختانه هکرها تنها زمانی می‌توانند که به گوشی هوشمند کاربر متصل شوند که کاربر از یک وای فای غیر امن استفاده کند. هکرهایی که بتوانند از این ضعف امنیتی استفاده کنند، به‌راحتی می‌توانند بسیاری از اعمال کاربر در گوشی هوشمند را کنترل یا تغییر دهند. از جمله‌ی این اعمال‌ می‌توان به دسترسی به اطلاعات جی‌پی‌اس، دوربین، میکروفون، نصب نرم‌افزارهای خرابکار بدون اطلاع کاربر، بررسی پیغام‌ها و تماس‌ها و حتی دسترسی به اطلاعات محلی مانند تصاویر اشاره کرد.

از آنجایی‌ که SwiftKey به‌صورت پیش‌ فرض در گوشی‌های سامسونگ قرار گرفته، از این‌رو امکان حذف این اپلیکیشن وجود ندارد. البته خطر هک تنها در مواقعی که از این کیبورد استفاده می‌کنید به وجود نمی‌آید بلکه هنگام اتصال به یک وای‌فای ناامن نیز مشکل اساسی را برای شما به وجود می‌آورد. شرکت NowSecure برای در امان ماندن از این باگ پیشنهاد می‌کند که کاربران از وای‌فای ناامن استفاده نکنند یا تا انتشار آپدیت شرکت سامسونگ از گوشی دیگری استفاده کنند.

شرکت سامسونگ در این خصوص گفت:

سامسونگ در حال بررسی جدی این مشکل است. ما از مشکلات اخیر به وجود آمده که رسانه‌های مختلفی آن را پوشش داده‌اند،‌ آگاه هستیم و امنیت بهتری را برای گوشی‌های کاربران عرضه خواهیم کرد. سامسونگ Knox قابلیت این را دارد که امنیت گوشی‌های هوشمند را افزایش دهد تا این محصولات در برابر باگ‌ها دیگر آسیب پذیر نباشند. بروزرسانی جدید در طول چند روز آینده ارائه می‌شود، علاوه بر این ما در حال همکاری با SwiftKey هستیم تا از مشکلات آتی جلوگیری کنیم.

mohammad firoozian


10 روز دیگر بلایی بزرگ بر سر اینترنت خواهد آمد!

سی‌ام ژوئن، 10 روز دیگر، قرار است باهدف محاسبه اختلاف‌زمانی ساعت زمین با ساعت اتمی در ساعت 23:59:59 یک ثانیه به‌وقت اضافه شود.

به گزارش خبرآنلاین شصت‌ویک ثانیه‌ای کردن وقت در روز سی‌ام ژوئن به عقیده کارشناسان باعث برهم ریختگی تایمینگ سیستم‌های رایانه‌ای و سرورها خواهد شد و جهان فناوری با آشوبی بی‌سابقه روبرو خواهد شد.


سیستم‌های حساس بانکی، نظامی و غیره در معرض این تغییر عمدی زمان خواهند بود و به همین خاطر کارشناسان هشدار داده‌اند بلایی بزرگ بر سر اینترنت خواهد آمد.


رایانه‌ها طوری تعریف‌شده‌اند که ثانیه شصتم را نشان خواهند داد و نمی‌توانند ثانیه 59 را دوبار تکرار کنند. به همین خاطر با خطای رایانه‌ای و به‌اصطلاح آورلود/Overload شدن سی پی یو و هنگ سیستمی روبرو خواهند شد.


بدین ترتیب ثانیه‌های شمارش‌شده برای سال 2015 بالغ‌بر 31,536,001 ثانیه خواهد شد و رایانه‌هایی که فرایندشان مبتنی بر زمان‌بندی دقیق تعریف‌شده مانند افزودن یک ترکیب شیمیایی واکنش نشان خواهند داد.


به گفته دانشمندان از مجموع 86400 ثانیه محاسبه‌شده توسط ساعت‌های اتمی زمین 0.002 ثانیه کندتر می‌چرخد و بر اساس همین اختلاف محاسبه میان ساعت اتمی و محاسبه ریاضی، این داستان پیش می‌آید.کندتر چرخیدن زمین در هر 100 سال به‌طور متوسط در کمتر از یک میلی‌ثانیه باید موردمحاسبه قرار گیرد. گفتنی است 4 میلیارد سال پیش گردش روزانه زمین 22 ساعت بود که این بیشتر به خاطر کشش جزر و مدی از ماه است که باعث کندتر شدن چرخش زمین می‌شود.

باید منتظر شد تا ببینیم 10 روز دیگر در ساعت 23:59:59 چه رخ خواهد داد؟

 

منبع : خبرآنلاین

mohammad firoozian

احتمالا برای شما هم پیش‌آمده که یک تصویر خوب و جذاب را مدت‌ها پیش دانلود کرده‌‌ باشید ولی به خاطر نیاورید که وب سایت منبع آن عکس کدام بوده است. در چنین شرایطی چه می‌کنید؟

 یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید استفاده از"reverse image search" یعنی جستجوی معکوس عکس است، گوگل برای محقق کردن این خواسته‌ی کاربران سرویس جدیدی را به موتور جستجوی خود اضافه کرده است. برای استفاده از این سرویس کافی است وارد سایت گوگل شده و گزینه image  را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه وارد بخش عکس در موتور جستجوی گوگل می‌شویم

. همان طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، گزینها به شکل دوربین عکاسی در داخل نوارجستجو قرار دارند. با کلیک بر روی این گزینه بخشی برای ما نمایش داده ‌می‌شود که می‌توانیم نوع جستجوی عکس را بر اساس نیازمان انتخاب کنیم.

در این بخش با انتخاب گزینه "Upload an image" و سپس "Browse" عکس خودمان را به داخل سرویس گوگل Upload می‌کنیم. با انجام این کار، سرویس گوگل با در نظر گرفتن عناصر موجود در داخل عکس، تمامی سایت‌ها و آدرس‌هایی که به عکس ما مربوط می‌شوند را نمایش می‌دهد.

البته جدا از مراحل گفته‌شده در بالا راه آسان تری نیز وجود دارد، کافی است پس از ورود به بخش image در موتور جستجوی گوگل عکس خود را بگیریم و به داخل نوار جستجو بیندازیم، یا در اصطلاح عمل کشیدن و راها کردن (Drag&Drop) را انجام دهیم.

غیر از موتور عکس‌یاب در گوگل وب سایتی به نام TinEye نیز وجود دارد که نسبت به موتور گوگل با دقت بیشتری به جستجوی مرجع عکس می‌پردازد.


mohammad firoozian


به تازگی ویروسی از خانواده malwareها یافت شده است که با نفوذ به شبکه‌های اینترنتی کاربران، علاوه بر سرقت ترافیک اینترنت، مدیریت شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را به دست می‌گیرد. این تخریب‌گر که Linux/moose نام دارد، توسط تیم تحقیقاتی eset یافت شده که با فعالیت تقلبی در شبکه‌های اجتماعی در واقع قصد سرقت ترافیک شبکه کاربران را دارد.

این ویروس در ظاهر جدید خود به روتر شبکه‌های لینوکسی رخنه کرده و در مرحله اول ترافیک شبکه را می‌بلعد. پس از آن خود را با عنوان یک پروکسی به سیستم معرفی کرده و در نهایت کوکی‌ها را به سرقت برده تا با این روش بتواند سکان شبکه اجتماعی شما را به دست بگیرد. اینجاست که می‌تواند به جای شما مدیر شبکه‌های اجتماعی‌تان همچون فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام شود و پیغام‌های دیگران را از طرف شما بپسندد و یا کاربران دیگر را بدون اطلاع شما دنبال کند.

مدیران فنی پرشیاسیس بر این باورند که با توجه به گستردش استفاده کاربران ایرانی از شبکه‌های اجتماعی طی سال‌های اخیر، و استفاده تنها 5 تا 7 درصد این کاربران از آنتی ویروس‌ها و نرم افزارهای امنیتی، احتمال رخنه این کرم مخرب به شبکه‌های ایرانیان بسیار زیاد است. لذا استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی و به روز رسانی آن‌ها را به کاربران شبکه‌های اجتماعی توصیه می‌کنند.

لازم به ذکر است این نوع malware پس ازعدم شناسایی توسط آنتی ویروس‌های غیر اورجینال و به روز نشده، سعی می‌کند با دور زدن مسیر روترها از نقطه‌ای دیگر از جهان به شبکه شما وارد شود تا با حمله به DNS و از بین بردن دیگر malwareها، شبکه شما را به تسخیر خود در آورده و مالک شبکه‌های اجتماعی شما شود.

یکی از محققین بخش malware شرکت eset درباره Linux/moose می‌گوید: این ویروس دسترسی‌هایی برای خود ایجاد می‌کند تا بتواند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کند. متاسفانه نرم افزارهای امنیتی از طرف کاربران جدی گرفته نمی‌شوند و همین باعث شده این گونه تهدیدها روز به روز افزایش یافته و شبکه‌ها را تخریب کنند.

mohammad firoozian

TeamViewer نرم‌افزاری قدرتمند در زمینه‌ی Remote Desktop است که به شما اجازه‌ی مشاهده و کنترل کامپیوتر خود از طریق گوشی موبایل و بالعکس را می‌دهد


TeamViewer دارای دو نسخه‌ی کامپیوتری و موبایلی است که با نصب آن روی موبایل و رایانه‌ی خود، می‌توانید در هر مکان و هر زمان، موبایل و رایانه‌ی خود را به یکدیگر متصل کنید. احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده هنگامی که در محل کار یا دانشگاه قرار دارید، بنا به دلایل مختلفی، نیاز به یک فایل مهم در کامپیوتر خود داشته باشید. در این هنگام معمولا از طریق تلفن به یکی از اعضای خانواده مراحل پیدا کردن فایل مورد نظر و آپلود و ارسال لینک آن را آموزش می‌دهید که هر چه فرد مورد نظر اطلاعات کمتری از کار با رایانه و اینترنت داشته باشد، و هرچه فایل مورد نظر پیچیده‌تر باشد (مانند یک فایل فتوشاپ که هنوز از آن خروجی jpg نگرفته‌اید) این عملیات بیشتر طول خواهد کشید. اما به لطف TeamViewer و نصب بودن آن روی گوشی و کامپیوتر خود، می‌توانید به راحتی و از طریق گوشی موبایل، یا حتی کامپیوتر دیگری که این نرم‌افزار را نصب داشته باشد، صفحه‌ی نمایش رایانه‌ی خود را مشاهده کنید و با شبیه‌سازی ماوس و کیبوردی که در اپلیکیشن موبایل آن قرار دارد، به کنترل کامپیوتر بپردازید. برای مثال می‌توانید از طریق موبایل، فتوشاپ را اجرا کنید، فایل گرافیکی خود را باز کرده و از آن خروجی گرفته و سپس از طریق مرورگر آن را آپلود کنید و لینک نهایی را در یکی از سایت‌های کوتاه کننده‌ی لینک، تبدیل کنید. به همین آسانی فایل مورد نظر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

mohammad firoozian

گوگل در IO 2015 از محصول جدیدی با نام Project Vault رونمایی کرده که در واقع نوعی حافظه‌ی microSD است که در دل خود یک کامپیوتر با قابلیت رمزگذاری اطلاعات دارد.


امنیت اطلاعات یکی از مسائل مهم در دنیای امروز محسوب می‌شود، هر روز شاهد هک شدن وب‌سایت و سرویس‌های مختلف آنلاین هستیم و اطلاعات کاربران شرکتی و شخصی همواره در خطر بوده است. امروزه موبایل‌ها کلیه‌ی اطلاعات شخصی کاربر از تصاویر تا جزئیات مربوط به شغل آن‌ها را در خود جای داده‌اند. حال گوگل تصمیم گرفته تا مشکل امنیت اطلاعات کاربران را با یک گجت جدید به نام Project Vault حل کند.

گوگل در حال توسعه‌ی نوع جدیدی از microSD است که ظرفیتی بین ۴ تا ۶۴ گیگابایت دارد و تفاوت اصلی آن با کارت‌های حافظه‌ی فعلی در وجود یک کامپیوتر کوچک در دل آن است. این کامپیوتر به پردازنده‌ی مبتنی بر معماری آرم مجهز شده و روی آن نیز سیستم‌عامل ARTOs نصب شده که در آن تمرکز روی حریم‌خصوصی و امنیت اطلاعات است. این حافظه‌ی میکرو اس‌دی حتی مجهز به یک تراشه‌ی NFC و یک آنتن است که از طریق آن عملیات شناسایی ابزاری که به آن متصل شده، فراهم می‌شود.

این ابزار، آزمایش‌های ابتدایی را پشت سر می‌گذارد و در خود گوگل و برخی دیگر از شرکت‌های انتخاب شده در حال استفاده است. مشخص نیست که این محصول چه زمانی برای کاربران عادی عرضه خواهد شد. گوگل یک کیت توسعه‌ی اختصاصی آن را نیز در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد تا بتوانند نیازهای مورد نیاز خود را روی آن‌ها پیاده کنند. در دمویی که گوگل از این حافظه ارائه کرده، اطلاعات مربوط به چت‌های انجام شده کاربر بصورت رمزگذاری شده ذخیره می‌شوند.

حال که امنیت اطلاعات به یکی از موارد پراهمیت و کلیدی برای بسیاری از کاربران بخصوص افراد اهل کسب و کار یا کارمندان سازمان‌های دولتی تبدیل شده است، چنین روش رمزگذاری می‌تواند به امنیت بالاتر اطلاعات کمک کند.

mohammad firoozian

در بازی رئال مادرید و آتلتیکو مادرید تبلیغی از پارس آنلاین پخش شد که بسیاری را به تعجب واداشت. یعنی پارس آنلاین در لالیگا تبلیغ داده ؟ خیلی‌ها تصور کردند این تصاویر یک جعل دیگه از صدا و سیمای ایران است برخی اسکرین شات‌هایی از ماهواره‌های دیگر را پیدا کردند که این گمان را تقویت می‌کرد که صدا و سیما یک تحریف دیگر را انجام داده اما واقعیت ( حداقل این بار) چیز دیگری است. یک تکنولوژی جدید تبلیغاتی به نام digital replacement technology اخیرا توسط چند شرکت معدود تبلیغاتی با همکاری شبکه‌های ماهواره‌ای انجام می‌شه که توسط آن می‌توان تبلیغات کنار زمین را کاملا هدفمند  برای مناطق مختلف تغییر داد. به این ترتیب تبلیغات محلی را در یک رویداد بین‌المللی مثل مسابقه مهم فوتبال جایگزین کرد. به این ترتیب بینندگان در هر نقطه از جهان تبلیغی را می‌بینند که آگهی‌دهندگان محلی سفارش داده‌اند. نکته جالب اینکه هزینه این تبلیغات برای شرکت تبلیغ دهنده به مراتب از هزینه تبلیغ در صدا و سیما پایین‌تر است.

اما این تکنولوژی چیست ؟ 

در سایت یک شرکتی که اینکار را انجام می‌دهد  گفته شده : ما یکی از چند آژانس بین‌المللی هستیم که از تکنولوژی جایگزین تبلیغات Digital replacement technology  استفاده می‌کنیم. بارسلونا یا رئال مادرید فرقی نمیکند در هر کشوری که باشید ما می‌توانید تبلیغ متفاوتی را ( کنار زمین ) به بینندگان نشان دهیم. 

بر اساس این مدل تبلیغاتی حالا برندهای محلی می‌توانند از یک رویداد بین‌المللی مثل مسابقه فوتبال برای تبلیغ مستقیم خود استفاده کنند.

گفت وگوی من با شرکت Supponor را درباره همین تکنولوژی بخوانید

در این شیوه جدید تبلیغ بیلبوردهای LEDکنار زمین همچنان مشغول نمایش تبلیغات نرمال خود هستند اما بینندگان تلویزیونی در سراسر جهان تبلیغ‌های متفاوتی را مشاهده می‌کنند. این سیستم تصویری با همسان سازی دوربین‌ها و زاویه‌های آنان عملا تبلیغات را با چنان پرسپکتیوی به بینندگان نشان می‌دهد که انگار واقعا کنار زمین در حال پخش است. 

یک نکته مهم اینکه هزینه تبلیغات در این شیوه به مراتب از هزینه تبلیغات در یک شبکه محلی ( مثل صدا و سیما ) پایین‌تر است و این احتمالا  چالشی بزرگ برای همین شبکه‌هاست. صدا و سیما که خود در زمانی استاد صحنه‌های آهسته و جایگزین برای عدم پخش صحنه‌هایی که نامناسب تشخیص می‌داد بود حالا در این زمینه کاملا عقب افتاده  و با توجه به اینکه این تبلیغات دور زمین را می‌پوشانند هم دیگر نمی‌توان از حربه صحنه‌های آهسته و تکراری برای عدم نمایش آنها سود جست. 

mohammad firoozian

گوگل از سقوط هواپیمای خورشیدی ویژه توسعه شبکه جهانی اینترنت خود در آمریکا خبر داد.

درحالی که گوگل در روزهای گذشته و در حاشیه کنفرانس I/O با رونمایی از تازه های خود در دنیای فناوری حسابی خبرساز شده است حالا انتشار خبر سقوط هواپیمای خورشیدی ویژه توسعه شبکه جهانی اینترنت این شرکت در آمریکا، شوکی بزرگ به مدیران ارشد غول فناوری جهان و طرفداران آن بوده است.

حادثه سقوط هواپیمای خورشیدی گوگل چندی پیش و در مناطق دورافتاده پوشیده از شن مکزیک روی داد و حالا مدیران ارشد این شرکت وقوع این حادثه را رسما اعلام کردند.

این سازه هوایی که انرژی لازم برای پرواز خود را از خورشید می گرفت، توسط شرکت Titan Aerospace طراحی و ساخته شده است. گوگل این شرکت را در سال ۲۰۱۴ و با هدف طراحی و تولید هواپیماهای بدون سرنشین کنترل از راه دور و استفاده از آن جهت گسترش شبکه جهانی اینترنت به دورافتاده ترین نقاط جهان خریداری کرد.

این حادثه اندکی پس از برخاستن هواپیما از زمین روی داد. در این رویداد هیچ کس آسیب ندیده با این حال امیدها برای تحقق ایده گسترش شبکه جهانی اینترنت به دورافتاده ترین و ناشناخته ترین نقاط زمین همچنان دست نیافتنی باقی ماند.

تقریبا سراسر این هواپیما از صفحات خورشیدی پوشانده شده بود که از این طریق انرژی لازم برای ادامه پرواز آن را تأمین می شد.

این نوع هواپیماها قابلیت پرواز در ارتفاعات زیاد (حدود ۲۰ کیلومتری از سطح زمین) را دارند تا بدین ترتیب بازده کاری آن در پوشش دهی اینترنت به تمام نقاط زمین فراهم شود.

mohammad firoozian